Dostępne opcje dostawy Express Czarny Piątek – Rabaty aż do 20%!
  • Prices Inc Vat
  • Prices Exc Vat
Formularz kontaktowy

Gwarancja

Oferujemy w sprzedaży wyłącznie najwyższej jakości produkty, w związku z czym mało prawdopodobne jest wystąpienie problemów z zakupionymi u nas towarami.

W przypadku, gdyby chcieli Państwo dokonać zwrotu zakupionego towaru, oferujemy czternastodniową gwarancję zwrotu pieniędzy (kwota pomniejszona o koszty wysyłki) pod warunkiem odesłania do nas nie noszącego jakichkolwiek śladów używania oraz oryginalnie opakowanego zakupionego towaru. Nieobjęte gwarancją są igły do tatuażu, rury, dzioby i uchwyty, farby do tatuażu oraz produkty, których obsługi gwarancyjnej nie prowadzi Killer Ink.

Jeśli podlegające zwrotowi produkty są rozpakowane bądź noszą ślady użytkowania, zastrzegamy sobie prawo do nałożenia w takim wypadku opłaty za ponowne zapakowanie towaru w wysokości 10% wartości zamówienia bądź do odmowy zwrotu pieniędzy. W takim wypadku klient ponosi koszty odbioru lub odesłania towaru na jego adres.

Wszelkie produkty podlegające zwrotowi, które wydają się wadliwe i nadal są objęte gwarancją, można zwrócić do nas w celu sprawdzenia. Jeśli usterka zostanie potwierdzona, podejmiemy próbę naprawy przedmiotu. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, zapewnimy wymianę. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność za opakowanie towaru przed wysyłką w taki sposób, aby nie mogło dojść do uszkodzenia w trakcie transportu. Rekomendujemy także korzystanie z usług przewoźnika umożliwiającego śledzenie przesyłek i oferującego ich ubezpieczenie. Po otrzymaniu towaru od Państwa, przekażemy go do działu technicznego w celu przetestowania. W razie niestwierdzenia usterek towaru, a jedynie niewyczerpania wynikających z instrukcji sposobów rozwiązywania problemów ze sprzętem lub niewłaściwego obchodzenia się z zamówionym towarem, klient ponosi koszty odbioru lub odesłania towaru na jego adres.

W przypadku akceptacji reklamacji towaru, dokonamy zwrotu kosztów przesyłki towaru w formie pieniężnej lub kuponu rabatowego po przekazaniu nam przez klienta rachunku potwierdzającego poniesione koszty.

Uwaga! Zwroty oraz gwarancja dla produktów marek Stigma-Rotary®, Cheyenne Hawk, Critical oraz termokopiarek obsługiwane są bezpośrednio przez producentów. Pozwala to na uzyskanie przez klienta najszybszej i najefektywniejszej pomocy technicznej w przypadku problemów.

W każdym przypadku prosimy jednak w pierwszej kolejności o kontakt z nami w celu potwierdzenia sposobu postępowania.