Warranty

GWARANCJA


Oferujemy w sprzedaży wyłącznie najwyższej jakości produkty, w związku z czym mało prawdopodobne jest wystąpienie problemów z zakupionymi u nas towarami.


W przypadku, gdyby chcieli Państwo dokonać zwrotu zakupionego towaru, oferujemy czternastodniową gwarancję zwrotu pieniędzy (kwota pomniejszona o koszty wysyłki) pod warunkiem odesłania do nas nie noszącego jakichkolwiek śladów używania oraz oryginalnie opakowanego zakupionego towaru. Jeśli na opakowaniu zwracanego produktu znajdują się etykiety wysyłkowe, nie będziemy mogli przyjąć zwrotu. Prosimy o odesłanie produktu w oddzielnym opakowaniu, aby zachować oryginalne opakowanie w nienaruszonym stanie. Nieobjęte gwarancją są igły do tatuażu, rury, dzioby i uchwyty, farby do tatuażu oraz produkty, których obsługi gwarancyjnej nie prowadzi Killer Ink. Jeśli podlegające zwrotowi produkty są rozpakowane bądź noszą ślady użytkowania, zastrzegamy sobie prawo do nałożenia w takim wypadku opłaty za ponowne zapakowanie towaru w wysokości 10% wartości zamówienia bądź do odmowy zwrotu pieniędzy. W takim wypadku klient ponosi koszty odbioru lub odesłania towaru na jego adres.


Wszelkie produkty podlegające zwrotowi, które wydają się wadliwe i nadal są objęte gwarancją, można zwrócić do nas w celu sprawdzenia. Jeśli usterka zostanie potwierdzona, podejmiemy próbę naprawy przedmiotu. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, zapewnimy wymianę. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność za opakowanie towaru przed wysyłką w taki sposób, aby nie mogło dojść do uszkodzenia w trakcie transportu. Rekomendujemy także korzystanie z usług przewoźnika umożliwiającego śledzenie przesyłek i oferującego ich ubezpieczenie. Po otrzymaniu towaru od Państwa, przekażemy go do działu technicznego w celu przetestowania. W razie niestwierdzenia usterek towaru, a jedynie niewyczerpania wynikających z instrukcji sposobów rozwiązywania problemów ze sprzętem lub niewłaściwego obchodzenia się z zamówionym towarem, klient ponosi koszty odbioru lub odesłania towaru na jego adres. W przypadku akceptacji reklamacji towaru, dokonamy zwrotu kosztów przesyłki towaru w formie pieniężnej lub kuponu rabatowego po przekazaniu nam przez klienta rachunku potwierdzającego poniesione koszty.


Uwaga! Zwroty oraz gwarancja dla produktów marek Stigma-Rotary®, Cheyenne Hawk, Critical oraz termokopiarek obsługiwane są bezpośrednio przez producentów. Pozwala to na uzyskanie przez klienta najszybszej i najefektywniejszej pomocy technicznej w przypadku problemów.


W każdym przypadku prosimy jednak w pierwszej kolejności o kontakt z nami w celu potwierdzenia sposobu postępowania.